Postupuji vždy v těchto krocích (doplňuji orientační časové body):
- Nejdříve se spolu potkáme na nezávazné schůzce v naší kanceláři na Václavském náměstí a vyslechnu si Vaše přání, co chcete koupit a jak si vše představujete. (čas: den 1 - kancelář)
- Následně Vám ukáži, co přesně ve Vašem případě můžeme pro Vás udělat a jak by to vypadalo. Pokud se dohodneme, tak společně podepíšeme smlouvu o spolupráci a vše okamžitě spustíme. (čas: den 1 - kancelář)
- Technik se dohodne s makléřem či prodávajícím na termínu kontroly nemovitosti. (čas: den 1 - technik akce)
- Technik provede osobní kontrolu na nemovitosti, geodet zkontroluje přesnost hranic u domů a asistent si vytáhne z katastru realizované prodejní ceny v okolí u podobných nemovitostí z poslední doby (čas: den 3 - technik v akce)
- Technik předá finální zprávy mně a Vám (čas: den 5 - kancelář nebo email)
- Já (Realitní vyjednavač) si vše nastuduji a domlouvám se s prodávajícím na osobní schůzce, kde projednáme výši kupní ceny (argumentů od technika mám vždy dost a rezerva v kupní ceně je v průměru pro mě kolem 10%). (čas: den 5 - kancelář)
- Schůzka u prodávajícího za účasti mojí (Realitní vyjednavač) a realitního makléře. Vždy bez účasti kupujícího, aby šlo využít maximálně všechny vyjednávací techniky. (čas: den 7 - na nemovitosti s prodávajícím)
- Výslednou cenu si odsouhlasím s Vámi a to nejprve telefonicky a následně vždy emailem. (čas: den 8 - telefon a email)
- Pokud si vše odsouhlasíme, tak Vy podepisujete rezervační smlouvu s realitní kanceláří a právník začne připravovat kupní smlouvu a finanční specialista připravuje podklady pro hypotéku (čas: den 9 - kancelář RK, právník akce, finanční poradce akce)
- Dostanete emailem návrh kupní smlouvy od právníka (čas: den 12 - email)
- Předáváme hypotéku na banku (čas: den 13 - kancelář)
- Podpis hypotéky a podpis kupní smlouvy (čas: den 21 - kancelář či banka, právnička kancelář)
- Čerpání hypotéky (čas: den 25 - kancelář či banka)
- Převzetí nemovitosti (čas: den 30 - nemovitost)